2011年12月2日 星期五

Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!


Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!



Oh The Weather Outside Is Frightful
But The Fire Is So Delightful
And Since We've No Place To Go
Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow 
噢!屋外的天氣真是冷的讓人受不了
還好壁爐中的火燃燒的正旺
打這天氣開始我們就無處可去
下吧,那就繼續下吧,這滿天紛飛的醉人的大雪 

It Doesn't Show Signs Of Stopping
And I've Brought Some Corn For Popping
The Lights Are Turned Way Down Low
Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow 
但這可並不意味著一切都將停止
我已買了好些粟米回家做好吃的爆米花
連這燈光也逐漸昏黃暗淡
下吧,那就繼續下吧,這滿天紛飛的醉人的大雪 

When We Finally Kiss Goodnight
How I'll Hate Going Out In The Storm
But If You Really Hold Me Tight
All The Way Home I'll Be Warm 
最終你我擁吻互道晚安
我相當不喜歡在暴風雪時外出
但若你抱的我真的很緊
那所有歸家的路我都將覺得無比溫暖 

Oh The Fire Is Slowly Dying
And My Dear, We're Still Goodbye'ing
But As Long As You Love Me So
Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow 
噢~~壁爐中的火苗漸漸熄去
而你,我親愛的,我倆還沉浸在道晚安的吻中
那就像你愛我那般綿長久遠
下吧,那就繼續下吧,這滿天紛飛的醉人的大雪 

沒有留言:

張貼留言